You are here
Home > Uncategorized > ΟΙ 11 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2017

ΟΙ 11 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2017

Είμαστε ό,τι τρώμε

Όλοι έχουμε ακούσει αυτή τη φράση και αν τρώμε παχυντικά φαγητά ξέρουμε όλοι τι θα συμβεί.

Αν βάλουμε τις 11 αυτές τροφές στη διατροφή μας, γνωστές στην ελληνική διατροφή, θα μας βοηθήσουν να αλλάξουμε το σχήμα του σώματος μας:

 

  1. Μήλα
  2. Μούρα
  3. Μπρόκολο
  4. Λαχανάκια Βρυξελλών
  5. Λάχανο
  6. Κουνουπίδι
  7. Σέσκουλα – Παντζάρια
  8. Λαχανίδα
  9. Αχλάδι
  10. Μαρούλι
  11. Σπανάκι

Τι κοινό έχουν αυτές οι τροφές;

Είναι όλα φρούτα και λαχανικά. Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστήμιου του Χάρβαρντ η οποία πραγματοποιήθηκε σε πάνω από 130.000 άνδρες και γυναίκες για πάνω από 2 δεκαετίες αυτές είναι οι καλύτερες τροφές στο είδος όταν θέλεις να χάσεις κιλά.

Ερευνητές λένε ότι είναι γεμάτες από υδατάνθρακες το οποίο σε κάνει να αισθάνεσαι χορτασμένος για μεγαλύτερο διάστημα και αυτό βοηθά τη δίαιτά σου. Τα τρόφιμα αυτά όμως είναι χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη το οποίο βοηθά να μη υπάρχει έκρηξη της γλυκόζης στο αίμα. Ή μήπως δεν ισχύει κάτι τέτοιο; Σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα ο γλυκαιμικός δείκτης των τροφίμων αποτελεί ένα αναξιόπιστο εργαλείο για το πόσο γρήγορα ένα τρόφιμο αυξάνει το σάκχαρο στο αίμα (αναλυτικά το άρθρο εδώ).

Όταν τρώμε μια τροφή πλούσια σε ζάχαρη, η γλυκαιμία μας (δηλαδή η περιεκτικότητα του αίματος σε ζάχαρο) ανεβαίνει απότομα. Το αποτέλεσμα είναι η διέγερση του παγκρέατος το οποίο εκκρίνει την ινσουλίνη, την ορμόνη-κλειδί της πέψης. Αυτή θα «κυνηγήσει» τα σάκχαρα του αίματος, στέλνοντάς τα σε σημεία όπως είναι το ήπαρ, οι μύες ή ο λιπώδης ιστός. Αν η γλυκαιμία αυξηθεί υπερβολικά, η έκκριση της ινσουλίνης «γκαζώνει» και στέλνει κατευθείαν για αποθήκευση τις θερμίδες του γεύματος.

Πόσες άλλες τροφές μπορούμε να αναφέρουμε που η κάθε μια από μόνη της αναλύεται χωριστά για τη διατροφική της αξία όπως είναι τα ροδάκιανα, βερύκοκα, καρπούζι, πεπόνι, ανανάς, φράουλες αλλά και τα εξωτικά μάνγκο, παπάγια, κράνμπερι, μπλούμπερι από φρούτα. Λαχανικά όπως το σέλινο, τα σπαράγγια, μελιτζάνα, αγγούρι, ντομάτα φυσικά, κολοκύθι, παντζάρια. Παραλληλα μπορουμε να εντάξουμε τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό μας, θέμα που θα αναλυθεί σε επόμενα άρθρα μας. Δεν θα πρεπει να ξεχνάμε βέβαια και την σημασία της σωστής ενυδάτωσης καθώς το σώμα μας εξαρταται από αυτό.

                                                    

Δημιουργία άρθρου: Χρήστος Παπακωνσταντίνου

Similar Articles

Leave a Reply

Top