You are here
Home > ΔΙΑΤΡΟΦΗ > The 10 Healthiest Foods on the Planet

The 10 Healthiest Foods on the Planet

The 10 Healthiest Foods on the Planet

Τα 10 προϊόντα που αποδεδειγμένα μάχονται τις αρρώστιες και σας γεμίζουν ενέργεια. Προσθέστε τα στη διατροφή σας και δημιουργείστε ένα σούπερ σώμα γεμάτο υγεία.

Healthy Food #1: ΛΕΜΟΝΙΑ

Ένα μόλις λεμόνι μπορεί να έχει πάνω από το 100% της ημερήσιας πρόσληψης σε βιταμίνη C η οποία βοηθάει στην αύξηση των επιπέδων της καλής HDL χοληστερόλης και δυναμώνει τα οστά.

Healthy Food #2: ΜΠΡΟΚΟΛΟ

Ένα μικρό μπρόκολο περιέχει πάνω από το 100% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σε βιταμίνη Κ και περίπου 200% της ημερήσιας δόσης σε βιταμίνη C, δυο συστατικά που βοηθούν στο χτίσιμο των οστών.

Healthy Food #3: ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Μια μικρή ποσότητα μαύρης σοκολάτας θα μπορούσε να ρυθμίσει την αρτηριακή πίεση σε υγιή άτομα. Το κακάο που περιέχει είναι πλούσιο σε φλαβονοειδή αντιοξειδωτικά που μπορούν να ρίξουν την ”κακή” χοληστερόλη LDL και να αυξήσουν την “καλή” HDL. Μια μπάρα μαύρη σοκολάτα περιέχει 53.5 ml φλαβονοειδών ενω η σοκολάτα γάλακτος έχει λιγότερα από 14 ml.

  Healthy Food #4: ΠΑΤΑΤΑ

Μια πατάτα περιέχει 66 μικρογραμμάρια φυλλικού οξέως περίπου ίδια ποσότητα με αυτή που βρέθηκε σε μια κούπα σπανάκι και σε μια κούπα μπρόκολο. Μια γλυκοπατάτα έχει περίπου 8 φορές την ημερήσια ποσότητα Βιταμίνης Α που χρειάζεται ο οργανισμός για να καταπολεμήσει τα καρκινικά κύτταρα και να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα. Συμβουλή: Αφήστε τις πατάτες να κρυώσουν πριν τις φάτε. Έρευνες έχουν δείξει ότι αν γίνεται αυτό καίτε 25%  περισσότερο λίπος μετά από ένα γεύμα χάρη στο άμυλο.

 Healthy Food #5: ΣΟΛΩΜΟΣ

Ίσως η καλύτερη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων τα οποία έχουν συνδεθεί με μειωμένο κίνδυνο κατάθλιψης, καρδιακών παθήσεων και καρκίνου. 85 περίπου γραμμάρια μπορούν να περιέχουν τη μισή δόση από την νιασίνη (βιταμίνη Β3) ηοποία εκτός των άλλων μπορεί να βοηθήσει στην προστασία από τη νόσο Alzheimer και την απώλεια μνήμης. Η καλύτερη επιλογή δεν είναι ο άγριος  σολωμός καθώς μπορεί να περιέχει 16 φορές περισσότερο τοξικό πολυχλωριωμένο διφαινύλιο (PCB).

Healthy Food #6: ΚΑΡΥΔΙΑ

Περιέχουν τη μεγαλύτερη ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων από όλους τους ξηρούς καρπούς, τα οποία βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης. Τα ωμέγα-3 έχει βρεθεί ότι εκτός των άλλων βελτιώνουν την διάθεση και μάχονται τα καρκινικά κύτταρα. Σε ένα ποσοστό μας προστατεύουν από τις βλάβες του ήλιου. Μπορείτε να φάτε μερικά για επιδόρπιο, η αντιοξειδωτική μελατονύνη που βρέθηκε οτι περιέχουν βοηθά στον καλύτερο ύπνο.

Healthy Food #7: ΑΒΟΚΑΝΤΟ

Πλούσιο σε “καλά” λιπαρά τα οποία σε έρευνα βρέθηκαν ότι μειώνουν τη χοληστερόλη κατά 22%. Ένα αβοκάντο θεωρείται ότι έχει παραπάνω από τη μισή ποσότητα φυτικών ινών και το 40% του φυλλικού οξέως που χρειαζόμαστε καθημερινά κάτι που μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο από καρδιακές παθήσεις. Προσθέστε το στη σαλάτα κάτι που μπορεί να αυξήσει την απορρόφηση της β-καροτίνης 3-5 φορες περισσότερο σε σχέση με μια σαλάτα χωρίς αυτό.

Healthy Food #8: ΣΚΟΡΔΟ

Το σκόρδο είναι ένα ισχυρό όπλο κατά των ασθενειών και της καταπολέμησης των βακτηριδίων συμπεριλαμβανομένου του E. coli. Allicin, μια ένωση που βρέθηκε στο σκόρδο, ενεργεί ως ισχυρό αντιφλεγμονώδες και ως γνωστό βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης και της αρτηριακής πίεσης. Το χτυπημένο σκόδο μπορεί να απελευθερώσει περισσότερες ουσίες, δεν χρειάζεται πολύ μαγείρεμα ενώ αν εκτεθεί σε μεγάλη θερμοκρασία παραπάνω από 10 λεπτά μπορεί να χάσει πολλές από τις ευεργετικές του ιδιότητες.

  Healthy Food #9: ΣΠΑΝΑΚΙ

Το σπανάκι περιέχει λουτεΐνη και ζεαξανθίνη δυο ισχυρά αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην υγεία των ματιών. Συγκαταλέγεται στα πιο δυνατά από τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν ελεγχθεί για την επίδρασή τους στην μάχη απέναντι στα καρκινικά κύτταρα κυρίως λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς του σε φλαβονοειδή (έχουν βρεθεί σε αυτό 13 διαφορετικά είδη) και πολυφαινόλες (αντιοξειδωτικές ουσίες). Το σπανάκι είναι ένα από τα πλουσιότερα πράσινα φυλλώδη λαχανικά σε θρεπτικά συστατικά. Ποσότητα ενός φλιτζανιού βρασμένο σπανάκι, αρκεί για να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού μας σε βιταμίνη Α και Κ. Επίσης περιέχει μαγνήσιο, σίδηρο (αν και στη λιγότερο απορροφήσιμη από τον οργανισμό μας μορφή του), μαγγάνιο, φυλλικό οξύ, καθώς και βιταμίνη C όπως και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Το σπανάκι προστατεύει τον οργανισμό από οστεοπόρωση, καρδιαγγειακές παθήσεις, αρθρίτιδα, και καρκίνο του παχέος εντέρου.

  Healthy Food #10: ΦΑΣΟΛΙΑ

Τρώγοντας αρκετές μερίδες όσπρια την εβδομάδα μπορεί να μειωθεί ο κίνδυνος για καρδιακές παθήσεις κατα 22% όπως επίσης και ο κίνδυνος για καρκίνο του μαστού. Όσο πιο σκούρα είναι τα όσπρια τόσο πιο πολλά αντιοξειδωτικά περιέχουν. Σε μελέτη βρέθηκε οτι στον σκούρο φλοιό περιέχονται 40 φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά από τον λευλό φλοιό.

 

Similar Articles

Leave a Reply

Top